Společnost FläktGroup vyrábí klimatizace a vzduchotechniku, která je využívána v soukromých, komerčních i průmyslových prostorech. S výrobky této firmy se tak kromě bytových a rodinných domů můžeme setkat například v nákupních centrech, v bazénech, hotelích, nemocnicích, obřích výrobních halách, koncertních sálech, školách, kancelářských budovách, na krytých parkovištích nebo třeba námořních lodích či v metru. Takzvaný tým CEM (Customer Experience Management), měl za cíl změnit původní stránky společnosti tak, aby mohly fungovat jako klasický B2B e-shop. To znamenalo atraktivně představit, co všechno firma nabízí – například požární ventilátory, klimatizační, vytápěcí a filtrační jednotky, tepelná čerpadla, bytové rekuperační jednotky a mnoho dalšího –, a umožnit zákazníkům produkty rovnou jednoduše nakoupit. Vývoj, projektový management, testing a údržba probíhaly v České republice, sales procesy měli ostravští specialisté na starosti spolu s kolegy z Finska.
Projekt sestával z několika dílčích částí. Nejprve bylo nutné převést původní webové stránky pod správu Tieto. Čeští vývojáři pak vytvořili nový webový e-shop s vybraným sortimentem společnosti FläktGroup, který teď mají ve správě. Na starosti měli veškeré aplikační funkcionality webu včetně jeho grafické úpravy a integrace s objednávkovým systémem. Počet produktovych variant v katalogu dosahuje bezmála sta tisíc. E-shop je momentálně dokončený a plně funkční pro švédský trh.
Podle požadavků zákazníka český vývojářský tým také implementoval nový specializovaný produktový systém Censhare, který představuje kompletní dokumentaci všech produktů zákazníka – eviduje především jejich parametry, jsou v něm ale uloženy i servisní listy výrobků, informace o náhradních dílech nebo životním cyklu produktu, včetně obrazového materiálu. Tento systém celkově obsahuje téměř půl milionu položek.